
Skall på två bröllop i sommar. Letar klänning för fullt! Vad tycker ni om denna? Märket Container och finns hos Alvas Hus . Skall jag slå till?Bilderna är tagna från Alvas Hus




Har aldrig druckit en men har fått för mig att det skall vara gott! Skall nog göra en ikväll så vet jag sen ;O)
Ikväll tänker jag inte göra någonting! Har lovat mig själv att säga stopp när det blir för mycket och denna veckan har varit fullproppad! Skall hem, gå ut med mopsen, laga någon god middag och titta på filmen med världens mest romantiska replik - You complete me. Blir inte vackrare än så!
Titta vad min söta mamma hittade! Precis en sådan jag vill ha. Paketpapper längst ner och band däruppe. Blir fint på caféet!

