lördag 29 maj 2010

Nya vinglas


Innan bion (som var jättebra) passade jag och Louise på att ta en liten tur in på Åhléns. Jag har letat efter rustika, tjocka vinglas a lá "Jag sitter i Frankrike och dricker rött vin, äter baguette och ost". Ni förstår vad jag menar! Har hittat sådana innan men de har varit så dyra. På Åhléns fann jag dessa godingar för 39:-/st. Köpte 6 st!

Idag har jag haft stängt på caféet. Har istället spenderat dagen med att storstäda hela stället. Alla skåp har städats, jag har slängt massor. Känns så skönt nu när allt är färdigt! Imorgon skall vi till IKEA och beställa lite av de nya möblerna som skall stå på caféet.

E skall helgrilla en kyckling och jag skall dammsuga. Underbart härligt att bara vara hemma och mysa!

1 kommentar:

  1. Åh vad fina! Jag har ju de liknande från Ikea, men dessa hade varit roligt att komplettera med, ska spana in! Tack för tipset!

    Hoppas du har en fin lördag! Kram Charlotte!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails