






Är ju väldigt bra på att klämma in lite shopping både här och där. Här är helgens inköp (det mesta på REA)!











Oj, vad bra de blev! Knepigt recept men väl värt tiden. De är krispigt hårda på utsidan och underbart sega på insidan. Fyllningen blev citron idag! Mycket bättre än alla andra recept jag provat. Imorgon skall jag baka lila med violfyllning tror jag :O)
Nu är vi hemma igen! Resan gick bra. 12 timmar på flyg går faktiskt ganska fort... Har hunnit packa upp, tvätta 1000 maskiner tvätt och ha varit magsjuk. Klarade mig i 14 dagar i Thailand utan några problem men efter ett dygn hemma var det kört! Var bara en 12 timmars sjuka dock så nu mår jag bättre.







