lördag 14 januari 2012

Lördag


Vad skall man göra för att "fånga" denna dagen då? Jobbar just nu men känner att jag måste carpe diem lite ikväll ;O) Imorgon skall jag in till stan för att träffa Louise. Det var v ä l d i g t längesedan nu! Fika och kanske lite shopping. Vill köpa nya (ljusrosa) salladstallrikar till caféet. Har sett dem på Bruka Design...

Bakar just nu en jordgubbs- och rabarberpaj samt en New York Blueberry Cheesecake! Skulle vilja äta upp dem båda alldeles själv ;O) På måndag skall jag börja baka de där förbannade (ursäkta språket) semlorna igen. Det är bra pengar i kassan men det är såååå tråkigt att baka dem vareviga dag fram till Fettisdagen... Nåja, det finns väl värre problem?

Undrar vad Erik skulle säga om en sväng till Rusta i eftermiddag?

2 kommentarer:

  1. Tror det blir mycket populärt med Rusta, själv har jag lockat med mig maken till Eko, mycket fynd idag, inget gnäll. Kram motti

    SvaraRadera
  2. Fånga dagen ......
    ... det enklaste är att säga hur alla andra skall göra.
    Men efter alla dessa år vet jag inte själv hur.
    Ibland är det himlastormande lycka för att utan påannonsering dala ner i det svarta.
    Tror att det är det som menas med LIVET

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails