
Nu sitter vi här i 30 gradig värme och det är julafton! Ut högtalarna i frukostrestauragen strömmar White Christmas med Frank Sinatra. Inte utan att det är en annorlunda känsla...
Vi saknar er därhemma alldeles extra idag! Även om det är underbart att vara här så är vi båda nog lite sorgsna över att inte få tillbringa dagen med dem vi älskar. Vi hoppas att ni får en underbar julafton och att ni vet att vi tänker på er alla här nere!
I kväll blir det julfirande vid poolen men innan dess sol och hav en stund.
Vi älskar er!
Erik & Maria














































