torsdag 22 december 2011

Fotskrubb och pedikyr

Min middag igår 30 kr

Eriks middag igår 20 kr

Har precis kommit tillbaka från en fotskrubb med pedikyr! Mina fötter har aldrig varit lenare. Erik gick iväg för att kolla upp löpspår i regnskogen?!?! Skall försöka få honom att inte springa allt för långt iväg. Om jag inte lyckas med det ringer jag dig Ingegerd, så får du ta hand om det ;O)

Ikväll skall vi åka in till Khao Lak och äta på en fisk- och skaldjursrestaurang som skall vara bra. Det måste bara sluta regna först. Känns skönt att vi har 14 dagar här så slipper man vara deppig över att det regnar någon dag...

Sitter på balkongen och dricker ananasjuice. Det blir mycket ananas just nu, men det är ju så gott!

4 kommentarer:

  1. Låter fortsatt härligt, blir det manikyr i morgon? Kram motti.

    SvaraRadera
  2. Nej, Erik! Tänk på alla otäcka ormar som slingrar sig bland all grönska! Håll dig till civilisationen om du måste springa! Du har semester eller hur? Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Härligt! Naturen säger till dig att vila! Love ananas!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Klart du ska löpa, bror! Men stranden tränar lårmusklerna bäst!!

    //Syster E

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails