Idag fyller moster Kristina år. Grattis på födelsedagen!


Dessa fick jag av underbara maken! Sååå fina! Att han visste precis vilken modell, färg och storlek.. Imponerande ;O)
Nu är Erik hemma igen! Han ramlade in vid 7. Han fick sova till 10 och nu sitter jag här och gör allt i min makt för att han inte skall somna igen. Han måste hålla sig vaken till kl 18 har vi sagt för att komma in i någorlunda dygnsrytm igen. Har precis tvingat honom att gå upp och hänga tvätt för han höll på att somna ;O)

Fick ett prov på denna i en tidning igår. Provade den idag. Underbar! Gav en jämn och fin yta som har hållit hela dagen. Har bett Erik hålla utkik efter den på flygplatsen när han flyger hem.


Kvällens underbara middag blev LCHF-pizza. Nästan lika god som vanlig! Här kommer receptet...
Gösta och jag har en mysdag i soffan. Vi tittar på TV och dricker te! Skall strax börja med middagen. Det blir LCHF-pizza med chevré, mozzarella, ruccola och parma. Mums!


Ikväll är middagen välplanerad. Chevré, brie och en gorgonzola tillsammans med lite parmaskinka, salami och ett glas rödvin. Erik hade avlidit ;O)














