söndag 13 mars 2011

Rätt låt vann!

Dagens frukost!

Visst var det bra igår, Melodifestivalen?! Det slutade med att både jag och Louise hejade på Eric Saade. Himla bra låt! Jättemysig kväll med Louise. Fick en jättefin kudde som jag skall visa er senare.

Har haft en effektiv morgon. Ätit frukost, bäddat, diskat, tvättat, varit ute med hunden och varit ute på min 5 km runda. Det är nästan helt isfritt nu vilket är ljuvligt! Nu skall jag grilla en kylling (kyckling på skånska) och äta den tillsammans med bernaisesås till lunch.

I kväll åker Erik till L.A. Han verkar ha det jättebra over there! Erik, om du läser detta så vill jag bara informera om att jag har storlek 6 i röda, låga Converse ;O)

1 kommentar:

  1. En liten fråga , är det bara i låga converse och just röda som du har den storleken, verkar ha varit en härlig morgon , ha en fortsatt bra dag.

    Kram din far

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails