tisdag 24 november 2009

Xmas-pimp my blogg

Nu har jag kollat runt bland bloggar hela dagen och upptäckt att folk julpiffar även i bloggen. Det är ju min första jul som bloggare och jag vill ju inte vara sämre... Så nu har jag julpimpat min blogg. Tjuvstartade med julpyntningen ikväll. E är inte hemma och kan komma med invändningar.

Istället för ljusstake eller stjärna i fönstret har jag köpt en ljusslinga på Granit.


Köpte denna glöggen idag för att flaskan är så snygg!

Adventsljusstaken. Fick siffrorna av mamma och pappa för ett tag sedan. Visst blev det fint? Ville tända ljusen innan jag fotograferade men hejdade mig...



En burk med Gingersnaps på köksön. Piffigt och gott! Nu skall jag dricka varm choklad (mjölk med Marabous 86% choklad) och titta på Desperate Housewives.

Kram

5 kommentarer:

  1. Underbart, kan knappast bärga oss för att ta del av allt det vackra. Känns som en sagobok man vill stiga rakt in i.
    Kram päronen

    SvaraRadera
  2. Så mysig och härlig bloggen blev...

    Du kan verkligen det där med att piffa till det lite så det ser så himla bra ut...

    Kram på dig....

    SvaraRadera
  3. Mycket vackert!
    'Kram kusin vitamin

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!!!

    Ser att du länkar dom fina snöflingorna...
    Hur kan jag få det till min blogg?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej igen!!

    Jag försöker men tror inte att det går med bloggsida.se. För när man klickat på länken står det så här:

    Sidelement kan endast läggas till en blogg som är aktiverad för layout. Du måste uppdatera din blogg till Layout innan du kan fortsätta..

    Hur uppdaterar man till layout??

    Tack Lucette

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails