Idag fyller världens bästa syster 30 år! GRATTIS! På lördag kommer vi och firar dig med en massa presenter.
Idag sov jag till 10. Så skönt! Erik stack iväg vid 9 för löpträning på Lidingö. Jag har ätit frukost nu och skall strax duscha och fixa till mig inför dagen.






Var och fikade på Flickorna Lundgren på Skäret! En av sommarens höjdpunkter! Hembakade kakor, hemkokt saft serverat i en trädgård full av blommor. Underbar eftermiddag! Detta kommer att bli en sommartradition :O)
















I USA finns ett väldigt gott godis som heter Reeses. Det är i stort sett jordnötsfyllning i ett chokladskal. Dessa går att få tag på i Sverige men blir minst lika goda att göra själv. Har bakat några sådana idag!

