
Denna "vann" jag precis på Tradera! Den kommer att få agera förvaring av årets hemkokta julgodis. Visst är den fin?!















Nu är det full jul på caféet! Har bakat som en liten galning och granen är inne. Det är så fint nu och luktar jul överallt!

















Nu har vi shoppat en massa julklappar! Vi var tvungna att pausa för lunch. Det blev på Rosencaféet på Trädgårdsföreningen! Lotta åt ciabatta och jag en räksmörgås (minus själva smörgåsen då ;O)







