söndag 21 november 2010

Kaos


I helgen oljar vi in golven på undervåningen. Halva vår lägenhet är återigen i flyttkartonger. Vi lever våra liv uppe i sovrummet just nu. Erik kollar längdskidor och jag bloggar. Skall nog snart sova lite middag. Var uppe tidigt för att flytta möbler från TV-rummet till vardagsrummet så att Erik skulle kunna olja in golvet där medan jag var borta på caféet och bakade doptårtor. Nu skall det torka i 10 timmar innan det är dags att putsas. När allt är färdigt där nere blir det julpyntning! Jippie!

1 kommentar:

  1. Håll ut, snart får du pynta. Jag för min del har redan börjat, jag har faktiskt hunnit rätt långt. Mopsen ligger och håller koll på vad jag håller på med. Kram motti

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails