

Nu skall jag lägga mig i denna sängen och soooooova!God natt!
Min middag!





Det ringde precis från "Halv åtta hos mig"!!! De ville ha med mig för inspelning nästa vecka. Blev först jätteglad och exalterad men kom sedan på att jag ju skall till London och dessutom har jag ingen som kan jobba för mig här. Inspelningarna tar ju en stor del av dagen och jag kan inte ha stängt här. Fan! Skulle vara så kul! Kanske nästa gång de spelar in i Stockholm...

Nu drar jag snart till Skåne! Kl 18 går tåget från Centralen. Imorgon blir det resa till Tyskland för shopping av vin. Halva släkten skall med! Skall bli mysigt att komma hem. Vi hörs i morgon när jag kommit tillbaka från Tyskland!
Ikväll är det date med Louise! Vi skall se Himlen är oskyldigt blå. Hoppas den är bra! Innan bion skall jag hämta ut Blossas julglögg på systemet. Middag blir det på Bistro Voltaire. Mysig kväll!
Tjolahopp! Erik skall till London andra veckan i november för att jobba. Jag skall möta upp honom där på torsdagskvällen och sedan skall vi spendera helgen i London tillsammans. Gud vad jag är glad! Måste flyga dit själv (och kommer troligen att störta) men det får det vara värt. Har inga pengar att shoppa men promenader är gratis och äta skall vi ju ändå...





Efter jobbet idag skall jag och Erik åka och försöka hitta vars en vinterjacka. Vi har ju snö här nu och det är ganska kallt! Hittade denna på nätet och blev lite kär. Skall se om den finns i Sickla. Den har mysigt luder (min syster önskade sig en jacka med luder (ludd) när hon var liten ;O) på insidan i hela jackan. Verkar vara varm!
Idag vill jag ha godis! Känner mig inte alls LCHF-inspirerad. Jag stod och förhandlade med mig själv om att ta en syltkaka när pappa ringde och räddade mig. Det fick bli en kopp te istället ;O( Skall gå till ICA och köpa kött och bearnaisesås till middag. Erik är på fest ikväll igen så det blir jag, mopsen och kött! Inte det sämsta.