lördag 17 november 2012

PMS-lördag



Är på mitt allra värsta PMS-humör idag! Det mesta känns skit och jag måste åka och köpa en nu espressobryggare för tiotusentals kronor i eftermiddag. Skall försöka pigga upp mig med en julig tidning och lite glögg i eftermiddag. Får se om det fungerar...

Skall iallafall åka och se Skyfall i kväll. Lite Daniel Craig gör väl vem som helst glad?! I morgon skall vi ut i naturen och grilla korv. Känner att jag får alldeles för lite sol nu. Ingen alls faktiskt! Har köpt D-vitaminer som skall vara bra. Hoppas på mirakel!

2 kommentarer:

  1. Ibland känns det som det mesta går en emot men det är ju skönt att du har lite idéer om hur du skall pigga upp dig, filmen är mycket bra.
    Fint att du köpt d-vitaminer det behöver vi nu , så fortsätt att göra vad du kan för att förgylla din tillvaro, vår förgyller du alltid

    Kram från din far

    SvaraRadera
  2. Jag har ätit D-vitamin nu i några veckor, ingen mega svacka än iallafall(peppar peppar)
    Kram från Kusin Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails