torsdag 22 mars 2012

Mopshimlen


Förra fredagen somnade lilla älskade Gösta in! Hans nervsjukdom i ryggen gjorde att han knappt kunde gå längre och vi tyckte alla att det var dags för honom att åka upp till Bobo i mopshimlen. Där är det bra har jag hört. Leverpastej vareviga dag!

Fredagen var vårens första dag, fåglarna kvittrade och solen sken. Gösta spenderade hela dagen på en kudde utomhus. Mycket mys, leverpastej och tårar... Han somnade in i bilen med sitt lilla huvud i min hand. Det var fruktansvärt jobbigt men samtidigt väldigt fint! Saknar honom så...

8 kommentarer:

  1. Beklagar...Det är verkligen fruktansvärt jobbigt när ens trogna familjemedlem måste lämna oss.Min älskade golden fick komma till hundhimlen förra sommaren och han lämnar ett stort tomrum efter sig men han finns för alltid i hjärtat !

    Ha en fin kväll

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Så sorgligt! Vilken underbart söt vovve ♥ Kram

    SvaraRadera
  3. Det var fint att du satt med honom i bilen så , vi saknar honom också oerhört mycket , denne glädjespridare och trogne vän . Han har säkert mycket att lära Bobo i mops himlen

    Kram från föräldrarna dina

    SvaraRadera
  4. Mitt hjärta värker av saknad efter Gösta. Tack för att vi fick lov att vara en del av hans liv. Kram motti.

    SvaraRadera
  5. Usch så sorgligt, jag förstår precis!
    En stor kram till dig och er alla som fick njuta av Gösta när han fanns hos.

    SvaraRadera
  6. Endast den som upplevt detta förstår .....
    Trösten är att han nu leker, äter gosaker och njuter av att vara med Bobo i djurens underbara himmel.

    SvaraRadera
  7. ... och han får träffa Charlie, Rasken, Cesar och vår underbare Östen .....

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails