söndag 19 februari 2012

Dirty Dancing och köttkoma




Var på Dirty Dancing igår med mamma, Lotta, kusin Anna och moster Kristina. Den var sååå bra! Efter föreställningen var vi och åt på Grill. Jag och moster delade ett berg av kött med en massa goda såser och pommes till. Vit chokladcheesecake till dessert. Mums!

Idag har alla åkt hem och vi har tagit det lugnt. Skall laga middag strax och sedan sätta mig med alla papper och kvitton. Inte kul alls... Hinner kanske med en film också innan bed-time!

4 kommentarer:

  1. Åhh så trevligt!! Kan tänka mig att Dirty Dancing var bra! :)

    Ha en fortsatt mysig söndag.

    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Låter som ni haft det jättetrevligt!!

    En fråga till dig... Dom där fina armbanden från Lotta design... Vet du vad sidan heter...

    SvaraRadera
  3. Tack för en underbar helg. Kram motti.

    SvaraRadera
  4. Tack för att du är du! Jag har mailat bilder:-)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails