onsdag 7 september 2011

Världens gulligaste kusin

Idag när jag kom hem från en jobbig dag på caféet, sur och grinig, låg det ett paket innanför dörren. Det var en present från fina kusin Anna. Maria Montazamis kokbok! Den är helt underbar! Foton på läppstift blandat med Marias tonfisksallad i den berömda blå glasskålen. Tusen tack snälla Anna! Jag blev så glad!

Mamma och pappas resa fortlöper fint. Idag ringde de från Mount Rushmore. Nu skall jag duscha innan det är dags för strykhögen som står på dagens schema.

6 kommentarer:

  1. Jag blev så glad att du blev glad!
    Du är så fin :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jajamen nu har vi varit i Deadwood ocksa, har flodade vilda western forr. Vilde Bill Hickock levde och dog har, ett skott i ryggen och vips sa var dod mans hand skapad. I morgon far vi till Cody

    SvaraRadera
  3. Vill bara saga till Charlotta att jag inte kunde fa ivag nagon kommentar pa hennes blog, vet inte varfor det inte fungerade. Kram paronen

    SvaraRadera
  4. allt ok kor vidare till Yellostone nu. Kram paronen

    SvaraRadera
  5. Har hon en kokbok?! Det här måste kollas in!

    SvaraRadera
  6. God morgon, nu ar vi i West Yellowstone och har haft en underbar resa med unika upplevelser. En hog med bisonoxar pa vagen, en skogsbrand och forbud att lamna bilen p.g.a. bjorn. I morgon far vi vidare till Jackson. Halsningar paronen

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails