onsdag 31 augusti 2011

Längtan till New York


Oj, vad jag vill åka till New York just nu! Det är något som händer med mig på hösten. När luften plötsligt blir lite kyligare och hög då vill jag på storstadssemester. De bästa helgerna i New York var på hösten. Inte så mycket folk, lagom varmt, vackra färger på träden i Central Park, mysiga luncher på utecaféer och långa härliga promenader. Louise och jag har pratat om att försöka åka dit några dagar nästa höst tillsammans med männen. Hoppas, hoppas....

Nu sticker jag snart till Louise och Sixten!

1 kommentar:

  1. Ja nu åker vi och upplever hösten i Klippiga bergen. Vi har allt lite turbulens i magtrakten. Håll tummarna när gamlingarna ska ut på äventyr.Kram, vi hörs, motti.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails