onsdag 6 april 2011

Varning!

Denna fina fick jag av mamma på posten i går!

Vaknade i morse och var på ett djävla humör! PMS igen... Hela dagen har varit mer eller mindre skit. Som tur är så är Erik inte hemma ikväll så han slipper mig ;O) Jag tvättar och hänger den på tork på balkongen. Härligt! Det gör mig på liiiite bättre humör.

I morse vaknade jag vid 4 av en Koltrast i trädet utanför sovrumsfönstret. Den sjöng så att det knappt gick att somna om. Finns det något ljuvligare?

Sitter med näsan i Eriks vingummiburk och suktar. Jag går och tar mig ett kokt ägg istället. Annars blir jag bara på ännu sämre humör!

Glöm inte Mc Dreamy ikväll!

2 kommentarer:

  1. Bra val med ett ägg. Du är så duktig. Kram motti

    SvaraRadera
  2. Hehe jag har haft min del av såna dagar!
    Tur man lärt sig att hålla sig ifrån andra :-D
    Kram på dig kusin vitamin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails