fredag 28 januari 2011

Tulpaner


Varje fredag de senaste veckorna har tulpanerna varit slut i affären när jag gått dit efter caféets stängning. Idag var jag smart och gick och köpte dem tidigt! Två paket med blandade färger blev det.

Härligt med fredag! Har inga beställningar imorgon så då kan jag nog sova ända till kl 8. Sovmorgon alltså!

I helgen bokar vi nog Thailand!!! Har lyckats komma överens om vart vi skall. Nu återstår bara hotellförhandlingen. Största kravet från Erik är att det inte får finnas någon Bamse-klubb på hotellet ;O)

3 kommentarer:

  1. Grattis till ett beslut taget! Thailand..värme, det låter nåt det!
    Jag unnar mig tulpaner hela tiden nu, för mycket av det goda är ju som sagt ljuuuvligt!
    Kram på dig kusin vitamin

    SvaraRadera
  2. åh va underbart med Thailand!! Va avis jag blir :)
    Läste världens Thailandsguide i ett gammalt nummer av Escape härom dagen. Det finns så mycket att välja på!

    Var filmen ni såg på bio bra?

    SvaraRadera
  3. Nope! Men du skulle kunna få ett bra pris ;)
    1000:- inklusive frakt. Funderar och återkom....Jag älskar min ,speciellt om man ska resa...
    Kram Carina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails