torsdag 12 augusti 2010

Jag har fått en award!

Denna fina award fick jag av bloggen Ljuva HEMligheter!


Med awarden följer att man skall:
  • Kopiera in awarden i sin blogg för att visa att man fått den

  • Tacka och länka till den som nominerade en

  • Nominera sju andra bloggare och länka till dem

  • Berätta sju intressanta saker om sig själv

Jag vill nominera följande bloggar:

Maria - Allt. Inget
Underbar blogg med fin inredning såväl inne som ute. Ljuvliga middagstips!

Me and Alice
Vitt och vackert med fina bilder.

House of Philia

Smakfull inredning och vardagsliv hos en mysig familj någonstans i Sverige.

Bakfnatt
Behöver kanske inte motiveras så mycket. Läckra och vackra bakverk! Massor av inspiration.

Fröken Piff
Underbar inredning och snygga bilder. Dessutom är bloggerskan även hon mamma till en mopspojke!

Söta Prickar
En av mina favoritbloggar. Hoppas hon fortsätter blogga!

Orientalisk korthår
Min kära kusins vackra blogg om hennes katter!

Sju intressanta saker om mig själv...

1. Besatt av heminredings-och mattidningar

2. Älskar mitt hem och att inreda det.

3. Baka är det bästa jag vet.

4. Intresset för fotografering ökar hela tiden.

5. Har en son, en mops på 8 år.

6. Rödvin och parmesanost är något av det godaste som finns.

7. Tycker att chevré är en gåva från Gud!!!


8 kommentarer:

  1. Hej sötis, vad gullig du är !!!!
    Imorgon ska vi flytta,herregud vad det ser ut just nu...typ 120st kartonger...vi har en aning att packa upp... =) Men det ska bli en härlig resa att få ta hand om ett gammalt hus.
    Jag lovar att blogga lite sen när vi kommer igång,kul att veta att det finns som tycker om mig hahaa...
    Kram på dig!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Tusen tack för den fina awarden!!! Vad gulligt av dig och grattis till din award också!!!
    Vad fin din syster var på bröllopet och vilken härlig resa ni varit på!! Jag älskar USA, men har inte varit i Las Vegas (ännu)... :)
    Det verkar vara en upplevelse...
    kramelikram Susanne

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Ja, din blogg är helt underbar.
    Så länge jag lever lär jag, idag var det award.
    Njuter varje dag av att följa dina förehavande.

    SvaraRadera
  4. Söta du!
    Det är du väl värd, din blogg är så vacker!
    Kram kusin vitamin!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket Maria, både för awarden och dina fina ord! Grattis till din award =)

    SvaraRadera
  6. Grattis Maria , vad roligt . Din blogg är ju verkligen härlig

    Kram "Päronen"

    SvaraRadera
  7. Åh, men tack söta du! Vad glad jag blev:)

    Hälsa Gösta;)

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  8. Kan dock inte föra facklan vidare i form av denna award, då jag bara vet en till blogg som jag kan rekomendera, dvs din, den enda jag läser regelbundet.
    Kram kusin vitamin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails