söndag 6 juni 2010

Fina födelsedagspresenter!

Fick flera jättefina födelsedagspresenter av Louise igår. Blev så glad! Hon känner till min smak så väl!

En hängare som det står choklad på. Mitt favoritord ;O) Cath Kidston-handduken fick äran att hänga på den!


En jättefin korg i luffarslöjd!


Denna söta flaskan som jag tror jag skall ha vinägrett i så småningom. Så länge får det stå en syren i den!


Jättesmart spets som man sätter på hyllkanterna. Den har klister på sig på baksidan så det är bara att klippa till och sätta upp. Pryder vitrinskåpet i köket!

Tusen tack Louise!

Nu skall jag baka bröd. Känner för att improvisera lite ikväll men vi får se...

1 kommentar:

  1. Jättefina presenter!

    Jag måste nog ha missat att du fyllt år. Grattis i efterskott!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails