fredag 14 maj 2010

Choklad är det bästa som finns...nästan iallafall.


Hittade denna passande plåtskylt hos nätbutiken Casual Living. Butiken upphör tyvärr i Juni så passa på att shoppa nu. 20% på sortimentet! Jag har köpt min Gerbera-keramik från Casual Living och vet inte vad jag skall ta mig till nu! Passade på att beställa skylten iallafall. Den passar bra på caféet efter sommaren då det är nyrenoverat.

Konstig dag idag! Varken fredags- eller måndagskänsla. Lite gäster på caféet och det är nästan lite högtidsstämning. Ikväll blir det iallafall fredagsmys med lasagne och vin.

2 kommentarer:

  1. Hm tråkigt när en favorit lägger ner, men du såg ju att jag har en liknande kopp och den har jag köpt här hos en som importerar från portugal om jag inte minns fel, han har pajformar och massa annat fint. Hans koppar kostar bara 140:-, ska försöka lista ut vad hans affär hette nu igen :-]
    kram kusin vitamin

    SvaraRadera
  2. Tack för att du vill tävla!
    Hälsar Stina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails