måndag 12 april 2010

Tävling hos mig!



Bloggen fyllde ju 1 år för två veckor sedan. Bättre sent än aldrig tänkte jag ha en liten utlottning för att fira detta! Du kan vinna ljusrosa slickepottar från Bagaren & Kocken samt en underbar bakbok fylld med cupcakes.

1. Om du lämnar en kommentar på det här inlägget så får du en lott.
2. Vill du öka dina vinstchanser genom att länka till tävlingen på din blogg, tillsammans med bilden ovan, så får du ytterligare en lott.

Jag drar vinnaren den 1 maj!

Lycka till!

106 kommentarer:

  1. Hej Maria..
    Vilken trevlig blodd du har :-)
    /Martin

    SvaraRadera
  2. En sån slickepott har jag:-), cupcakeboken ser ljuvlig ut ;-)

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen genom din blogg bekräftat att Carpe diem existerar i verkligheten. Man blir så otroligt glad och inspirerad, tack.
    Mrs C.

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med en liten tävling hos dig...Jag vill ju supergärna vinna boken och slickepotten...
    Har även länkat på min blogg...

    Kram Lucette

    SvaraRadera
  5. Tänk att du bloggat i ett år...Jocke vill jätte gärna vinna en rosa slickepott!! Ska bli mysigt att gå på bio!

    kram lussebullen

    SvaraRadera
  6. Jag visste inte att du hade en blogg! Vad fin den är! Kram Siv

    SvaraRadera
  7. Grattis till 1 år med din fina blogg! :)

    Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen, slickepottarna är ju ljuvliga, och muffinsboken vore inte heller fel =)

    Jag länkar från mig.

    Kram!
    Sanna

    SvaraRadera
  8. Klart man vill vara med i tävlingen. Om jag vinner lovar jag att fundera en gång till angående momsen på dina joggingskor :-)!

    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. hejsan
    vilka härliga vinster är såklart med...
    länkar hos mig under kategorin tävlingar.
    kramar

    SvaraRadera
  10. Är gärna med och tävlar, länkar hos mig i högerkanten.

    kram Mia

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Hittade just din blogg, och vill gärna delta i din tävling. Jag har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

    Önskar dig en trevlig fortsättning på helgen!
    Kram Outi

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vara med, har kikat på de där slickepottarna förut... Länkar i bloggen. /Carro

    SvaraRadera
  13. Vilket underbart pris, jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  14. Ja, vilka fina vinster! Ska genast länka med bild från min blogg. Och sedan ska jag lägga till dig i bloglovin, för din blogg var ju jättehärlig!

    Ha en bra vecka!

    Kram M

    SvaraRadera
  15. Åh vill gärna vara med! Stod och drömde om dessa rosa slickepottar senast igår och boken ser helt underbar ut! Länkar för extra tur!

    SvaraRadera
  16. Med rosa slickepott borde ju baket bli ännu roligare och smeten borde ju faktiskt bli godare också kan man ju tycka :-)
    Första gången jag tittar in på den bloggen, men definitivt inte den sista. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  17. Å jag är med, härligt pris =)

    Annelie

    SvaraRadera
  18. Hej och grattis till 1-års firandet!
    Jag är gärna med och tävlar och norpar två lotter!
    Kram, Helene

    SvaraRadera
  19. Vill mer än gärna vinna de väldigt snygga slickepottarna och bakboken kan behövas, så våra stackars gärster kan få något annat än tråkiga köpekakor när de kommer på fika. :-)

    Jag länkar till tävlingen på min blogg i högerspalten och så håller jag nu tummarna så det knakar! :-)

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Vad roligt att jag hittat din fina blogg!
    Vill gärna vara med och tävla!
    Länk till dig finns från mig.
    ♥ hälsningar
    Marie

    SvaraRadera
  21. Åh, vill jag vinna! Älskar ju muffins.
    Länkar från min blogg oxå i högerspalten.

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Första besöket hos dig men det kommer garanterat inte bli det sista.
    Jag vill också vara med och tävla! Har blivit helt såld på cupcakes!
    Nu håller jag tummarna.
    Hälsn AnnCha

    SvaraRadera
  23. Åh, jag är gärna med! Älskar att baka!

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Hittade hit för första gången...

    Vilken fin tävling!
    Jag länkar!

    Vårhälsningar Mariette

    SvaraRadera
  25. Hej! Hittade också hit för första gången! Jättefint här...jag kommer snart tillbaka.
    Vilka fina priser du lottar ut:9

    Länkar!

    Trevlig helg! Kram Lena

    SvaraRadera
  26. Åh rosa slickepott, skulle passa bra i mitt kök!
    /Lotta
    lottis.st@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. hej!! skulle verkligen vilja vinna dem helt underbart fina slickpottarna + muffinsbok.... då kanske min underbara man kan få nybakade muffins på sin 30-år dag...
    malinski1@hotamil.com
    //Malin

    SvaraRadera
  28. ÅÅÅ vem vill inte vinna detta :) MUMS

    SvaraRadera
  29. Jamen ååå det är precis vad jag önskat mig!
    Rosa till min rosa Leilabunke här hemma ; )

    Jag tar två lotter och länkar i högerspalten på min blogg www.vittochglasklart.blogspot.com

    Ha en toppendag! / Frida

    SvaraRadera
  30. Jag älskar "glassiga" bloggar som denna.Grymt!

    SvaraRadera
  31. Hittade precis hit, vilken trevlig blogg.
    Helt i min smak. Jag vill gärna vara med och tävla

    /Lina (lina@settern.se)

    SvaraRadera
  32. Jag vill också vara med och tävla! Länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  33. Oj, så fint!
    Jag vill absolut vara med på en lott!
    Jag kan se framför mig hur det ser ut när jag leker Leila i köket..

    Mvh
    millasv

    milla_s74@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jättefin blogg & rolig tävling!
    På min blogg finns ett återkommande tema som några bloggläsare myntade. Jag heter Åsa & är glad för rosa. Helt plötsligt uppfanns "Dagens R..åsa" & nu vore det ju otroligt kul att vinna något R..åsa från butiken som ligger ett stenkast från mitt hem.
    Ska genast länka hit så två lotter blir mina!
    Mvh Åsa http://medenkansla.blogspot.com/

    SvaraRadera
  35. jag vill oxå va med och tävla!Bakar mycket med barnen och lite ny inspiration skulle inte sitta fel.../Annika
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Vill gärna vara med och tävla om de fina rosa redskapen och muffinsboken! Tänk vad lite färg i köket kan pigga upp! Har tänkt att köpa dessa redskap, så nu hoppas jag att jag vinner dem istället. :)

    SvaraRadera
  37. Gott med muffins- själens glädjeämne!

    SvaraRadera
  38. Mysig blogg! Rosa...min älsklingfärg :) Är gärna med i tävligen!

    SvaraRadera
  39. Åh, rosa är så fint! Deltar gärna!

    Kul att hitta till din blogg!

    Kram M

    SvaraRadera
  40. Jag vill också va' med! Bor alldeles nära Bagaren och kocken så ibland är jag där och fönstershoppar! Härlig inspiration!

    SvaraRadera
  41. Vilken fin blogg du har! Klart man vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  42. Härlig blogg du har!

    Vill såklart också vara med o tävla...

    Har länkat från min blogg:
    http://www.frumatglad.com

    SvaraRadera
  43. Vilken toppentävling! Jag som snart fyller någonting med fyra och jämnt håller som bäst på att förbereda ett STORT fikakalas. Skulle behöva nya slickepottar och härlig inspiration!
    Lägger en länk till tävlingen från min blogg och hoppas på turen.
    Hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  44. hej fin blogg! ;)jag vill vara med och tävla, har ingen blogg,men här får du min mailadress! lina.johansson.knekta@hotmail.com

    ha de gott! //Lina

    SvaraRadera
  45. Vilken mysig blogg du har :-)!! Jag är gärna med och tävlar och har även länkat fr min blogg.
    Kramizz och ha en bra dag!
    /Laila

    SvaraRadera
  46. Jätte fin blogg du har. Vill givetvis vara med och tävla. Har länkat från min blogg http://loprat954.blogspot.com/

    /Sandra

    SvaraRadera
  47. Vilket jättefint pris!
    Jag vill gärna vara med och tävla.

    Länkar från min blogg.

    Kram Milla

    SvaraRadera
  48. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar från mig.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  49. Jav vill absolut vara med i din fina utlottning...jag hoppas på tur:)
    Kram/Carina

    SvaraRadera
  50. Hej! Jag vill vara med och tävla! Jättefin blogg!

    SvaraRadera
  51. Halleda, vilken fin blogg du har...Hittade den genom LILJOR & TULPANER. Såklart att jag kommer att titta in då och då nu när man vet att den finns. Vill såklart också vara med och tävla.

    Anna i perstorp

    SvaraRadera
  52. Hejsan!

    Vilken härlig blogg du har.

    Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar från min blogg.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  53. Hej!

    Jatg vill oxå gärna vara med! =)

    Länkar från mig.

    Kram Verra

    SvaraRadera
  54. Hejsan,
    Vill väldigt gärna vara med i din tävling! Länkar till dig från min blogg.
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  55. Åhhh vilka fina slickepottar och vilken härlig muffins bok.De vill jag oxå vara med och tävla om. Vilken fin blogg du har!!!
    Hälsn. Anna

    SvaraRadera
  56. Hej!
    Självklart vill jag vara med i din utlottning, kan inte länka för jag har ingen egen blogg, men jag håller tummarna ändå!
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  57. Åh, vilken "bakinspiration" som flög över mig! Har aldrig vågat mig på att baka några cupcakes tidigare, men med en sån slickepott och bakbok i vardera handen så... :)
    Hälsn.
    Cicci
    cecilia_h84@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jätte fin och mysig blogg!! Var här för första gången idag :-)
    Vill gärna vara med i tävlingen och länkar även på min blogg!!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  59. Hej hej!
    Jättekul att ha hittat till din fina blogg!
    Älskar dina bilder från Bohuslän. Så himla härliga!
    Vill gärna vara med i utlottningen och har länkat till tävlingen i min blogg :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  60. Jag är med såklart...Fin blogg du har!
    hoppas nu på turen ....
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Åh, så fint! Rosa blir man aldrig för gammal för även om vissa prompt hävdar motsatsen!

    Jag vill gärna delta i tävlingen.

    MVH Gastisen

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med och länkar också os mig:

    http://evamar.blogg.se/2010/april/slickepottar-bakbok-1-maj.html

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  64. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  65. jag vill jättegarna vinna de goda kakornas bok

    SvaraRadera
  66. Det här vore en perfekt och underbar vinst, jag som bakar cupcakes typ varje helg! Wiiii, jag vill verkligen vinna och länkar därför för maximal vinstchans!:)

    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/bullarmedjordgubbssaft-15.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  67. klart jag är med. jag och mina 2 söner ÄLSKAR att baka.. så detta hade varit en kanon vinst.

    har länkat
    http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-baksaker-1-maj.html

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill vara med. :D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  69. Grattis på din födelsedag! =) Men vilka underbara vinster. Klart man vill ta en lott och hoppas på turen.
    Ha det gott!
    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag vill gärna vinna en bakbok och en slickepott.kanders@spray.se

    SvaraRadera
  71. det är klart att JAG också är med!!!
    UNDERBARA slickepottar och CUPCAKES drömmer jag om att kunna göra!!!
    HAR tyvärr ingen blogg men hoppas ändå!!!

    SvaraRadera
  72. ohh jag vill verkligen vara med och tävla. älskar att baka men har ingen bra bok med cupcakes och df aldrig heller lyckas med dom tyvärr... men nån gång ska väl va den första :) då kan boken av en bra bit på vägen :)

    här har jag länkat: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/april/slickepott-muffinsbok.html#comment

    SvaraRadera
  73. Jag vill gärna delta i din tävling. :) Tycker om att baka och slickepots används ofta, förofta antar jag då de går sönder i gummit. ;) Extra slickepots är aldrig fel med tanke på att de byts ut såfort de går sönder. ;)

    Boken skulle bli ett plus i kanten eftersom jag inte har just den. :)

    Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/april/15-slickepotts-och-bakbok.html

    Mail: geshiia@live.se

    SvaraRadera
  74. Jag vill gärna vara med, min dotter fyller år i morgon. Hon älskar att baka!! Tittade häromdagen på en slickepott och nu har man chans och vinna. Toppen!!

    Länkar oxå:
    http://olelsi.blogg.se/2010/april/har-fyllde-bloggen-1-ar-for-tva-veckor-sen-f.html

    Trevlig valborg!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  75. Hej!
    Hittade just hit! Grattis till 1-årsjubileumet!!
    Vill gärna vara med och tävla =)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  76. Hej! Jag hittade din trevliga blogg och tävling i sista stund. Jag är
    gärna med och tävlar men eftersom tävlingen i princip är slut så länkar jag inte denna gång.
    Trevlig valborg!

    SvaraRadera
  77. Är gärna med och kniper en lott :)

    kram
    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Jag är gärna med och tävlar - jag har precis testat att göra mina egna cupcakes och det var så kul att jag bara är sugen på fler. En bok skulle därför vara perfekt! :)

    Jag har länkat till tävlingen här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/april/slickepottar-bakbok.html

    SvaraRadera
  79. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    Mail: emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Hej och grattis på 1-årsdagen! Superbra vinster så jag tar väldigt gärna en lott och hoppas jag har turen med mig.
    kram
    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  81. Kristin utan blogg30 april 2010 kl. 14:13

    Hej!
    Hittade precis hit, tack vare tävlingen. Mycket trevligt :o)
    Jag älskar cupcakes OCH rosa så jag är gärna med och tävlar! / Hälsningar Kristin

    SvaraRadera
  82. jag är gärna med!
    har länkat här: http://hellavixx.devote.se/blogs/4637090/muffinsbok.htm
    kram Helena (helenaeklund97@hotmail.com)

    SvaraRadera
  83. Åh! Vilken trevlig blogg. :) Så otroligt fin!

    Jag älskar cupcakes och sist jag bakade föll slickepotten sönder... Så du anar inte hur rätt det skulle bli om jag vann! :)

    Jag tar två lotter, länkar även från min blogg http://antiann.blogspot.com

    SvaraRadera
  84. vilken underbar vinnst! skulle passa underbart i nya studentlägenheten!
    jag har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/april/1-maj-slickepottar-bakbok.html
    kram och gratts, clea

    SvaraRadera
  85. Är hemskt gärna med och kniper 2 lotter!
    Har ju blivit ett riktigt fan av bakning nu under min mammaledighet ;)


    Har länkat här: http://tovis88.wordpress.com/2010/04/27/tavling-4

    och håller tummarna.
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  86. Vilket fint pris! Jag tävlar gärna och grattis till ett år!!!

    SvaraRadera
  87. Jag är med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/04/1-maj-vinn-slickepott-bakbok.html

    SvaraRadera
  88. Vill absolut vara med och tävla och länkar självklart i bloggen

    http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-slickepott-och-bakbok.html

    Kram Linda

    SvaraRadera
  89. Hej! Vill börja med att säga att det var en väldigt fin blogg du har! Och jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla med en lott :) Cupcakes är himla vackra, men jag har aldrig bakat några. Så det vore jätteroligt att vinna den här boken så jag kan lära mej det :) Kram så länge, Ingrid

    SvaraRadera
  90. Är gärna med i din finfina tävling!!
    Trevlig Valborg!

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Åh vilken underbar tävling och jag som älskar att baka! så självklart vill jag vara med och tävla!

    Har länkat hos mig:http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/slickepottar-bakbok-1-maj.html

    Mail.ellinot_sur_citron@hotmail.com

    hoppas hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  92. Är hemskt gärna med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/04/tavla-om-bakbok-och-slickepottar.html

    SvaraRadera
  93. Vill gärna vara med och tävla!
    = )

    SvaraRadera
  94. Hej!!
    Puh höll på att missa din tävling:-)
    Jag e jätte gärna med...jag & bonusdottern tänkte överraska pappa & baka när han fyller 40 år om 10 dagar!!
    Härlig valborg!!//Kramis Linda

    SvaraRadera
  95. Jag deltar gärna!

    Välkommen till mig du också!

    http://lovebeproud.blogspot.com/

    SvaraRadera
  96. Jag vill va med, jag vill va med!

    SvaraRadera
  97. Åh vill vinna :D

    http://inclination-to-buy.blogspot.com/2010/05/rosa-tavling-d.html

    SvaraRadera
  98. Vill gärna vara med och tävla! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  99. Hejsan!
    Vill gärna vara med i tävlingen hoppas det inte
    är försent bara.Har tyvärr ingen blogg att länka till men hoppas på tur ändå.

    Mvh/ Marie

    SvaraRadera
  100. Hoppas jag inte var för sen :D

    ninacarlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Åhhh vilka söta saker du har på denna blogg! Jag hoppas verkligen inte det är för sent att delta i tävlingen! jag vill nämligen jätte gärna vara med , så jag håller tummarna!

    jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Jag vill vara med:)
    Hoppas att jag hinner det.
    jag har tyvärr ingen blogg :(
    kram

    elina.osterlund@harnosand.se

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails