måndag 26 april 2010

Min helg i bilder!
















4 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Längtar ut på sjön nu... fast det får gärna bli liiite varmare först :-).

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ååååh vad mysigt,tänk att ni hade ert bröllop där, som var helt fantastiskt! Snart är dax för Ullared, jag längtar verkligen... sen längtar jag efter att få umgås ett helt dygn med dig min kära vän!

    Stor kram från lussebullen

    SvaraRadera
  3. Kära du!
    Vilken duktig fotograf du är.
    Blir alldeles varm i hjärtat när jag följer dig genom din blogg.

    SvaraRadera
  4. Hittade hit till din blogg genom en länk till tävlingen :-)
    Jag sitter och ska boka en sommarresa till familjen till något varmt land. Men när jag ser dessa bilder så vill man ju hellre tillbringa några veckor på västkusten. Synd bara att det svenska vädret inte är att lita på...
    Underbara bilder!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails