söndag 18 april 2010

Lunch i Haga




Mitt tåg gick inte förrens 17 ikväll så vi hann med en tur på stan även idag. Åt lunch på Husaren i Haga. Världens största kanelbullar! Sjukt stora!

Gårdagskvällen var jättehärlig! Har inte träffat kusinen på flera år. När vi var små umgicks vi hela tiden. Vi lekte med Barbie från morgon till kväll. Men livet särar på en ibland. Vi har flyttat långt ifrån varandra och det blir tyvärr så att man inte håller kontakten. Det kändes dock inte som om det var flera år sedan vi träffades. Mot slutet av kvällen skrattade vi så att vi nästan grät, precis som vi brukade. Nu tänker jag inte förlora kontakten igen!

Hon bjöd på den godaste middag jag ätit på länge (jo, Anna, jag LOVAR). Filodegsknyten med chevré och fikon till förrätt, rådjurssadel med murkelsås och klyftpotatis till huvudrätt samt fruktsallad med vaniljkvarg och små praliner till efterrätt. Gudomligt gott!

Nu skall jag sova sött efter en underbar helg hos syster!

1 kommentar:

  1. Jag kände mig helt lyrisk över hur härligt jag tyckte det var att se er igen:-)
    Hoppas det inte dröjer lika länge igen.

    Kram kram kusin vitamin!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails