fredag 12 mars 2010

Strykbräda

Bilden och överdraget kommer från Balders Hage

På IKEA finns det just nu denna strykbräda i trä. Himla fin tycker jag! Skulle vilja ha den samt överdraget ovan. Då skulle strykbrädan kunna stå framme hela tiden. Har fått för mig att det skulle bli roligare att stryka då också och det kan ju aldrig skada...

Ikväll blir det fredagsmys med tacos och Solsidan. Ikväll är E hemma och det är hans tur att se På Spåret. Jag får se Let´s Dance i repris! Skall köpa med mig en bukett vita tulpaner hem tror jag...

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din värmande kommentar hos mig! Du får gärna använda min lilla läshörna! Vad glad jag blir. Ska titta runt och njuta en stund bland dina inlägg! Trevlig helg. KRAM Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails