söndag 21 mars 2010

Ett vunnet vad


Kommer ni ihåg att pappa skulle in och kolla på bil sist jag var hemma i Skåne? Vi gjorde ju det och väl där fick både mamma och pappa en välbekant glöd i blicken. Jag sträckte fram handen och sa "500 kr på att ni har köpt ny bil innan augusti är slut". Pappa sa nej och att de absolut inte skulle köpa ny bil. Aldrig! Då tyckte jag att det var säkra pengar och att han då borde ta vadet. Vi skakade hand på det! I fredags skrevs köpeavtalet på... Haha!

För vinsten har jag beställt denna väskan från Cath Kidston. Love it!

Har varit ute och gått 5 km nu på morgonen, ätit frukost och duschat. Nu skall jag bort till caféet och baka så att det finns under veckan när jag är i Egypten.

2 kommentarer:

  1. Haha, så kan det gå ibland. Tur att det finns så offantligt mycket fint man kan få för en 500-lapp ;) Jättefin väska!

    Så kul det låter med en USAtrip! Får mig att tänka tillbaka på den turen jag och min sambo gjorde 2007. Vi var där i 6 veckor och bilade runt. VI höll dock mest till på östkusten och i norra USA.

    Hoppas att ni får det jätte jättebra!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja , det är bara till att konstatera att du känner dina föräldrar rätt väl. Det känns inte så tungt att ha förlorat denna vadslagning även om jag , när vi slog vad , var helt säker på att vinna. Fin väska du köpt



    Kram från pappa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails