torsdag 28 januari 2010

Vita köksluckor

Nu är köket färdigt! Var och hämtade köksluckorna på lackeringsfirman idag. Mycket nöjd med resultatet. Känns lite som vår i köket nu och det behövs för under det senaste dygnet har det kommit 2 dm nysnö. Usch! Jag vill ju ha vår nu, kvittrande fågar, solsken och ljumma kvällspromenader. Känns som om snön kommer att ligga kvar tills maj...


Nu ikväll har vi rivit upp allt golv här nere så nu är det färdigt för golvläggarna (svärföräldrarna) nästa vecka. Allt är upp och ner här nu och kaos men det gör bara att jag kommer att njuta av det färdiga resultatet desto mera. Den som väntar på något gott...

Nu blir det falukorv och stekt ägg!

1 kommentar:

  1. Ååååh vad fint det blev!!!! vill se det med egna ögon snart! Och vad nice med nytt golv och nytt skåp! Själv längtar jag efter min rosa kitchenaid! Då ska jag baka varje dag.
    Ha en bra helg, kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails