torsdag 5 november 2009

När höstrusket biter tag i en...

Nu är det riktigt mörkt och hemskt ute. Känner att jag inte sett solen på en evighet. I Stockholm har det regnat snöblandat hela dagen och solen har inte gått upp ännu. Sådana dagar som denna drömmer jag mig bort till sommaren och Gullholmen. Jag hör måsarna skrika och båtarna puttra förbi... Det blir lite lättare att härda ut då!






Om exakt fyra veckor så strosar jag och Lussebullen runt i London med vars en Christmas Latte från Starbucks i handen. Åhhh, vad jag längtar! Nu skall jag sova. Lovar att bli bättre med bloggandet. Så här kan vi ju inte ha det ;O)

1 kommentar:

  1. Ja, visst längtar man till Gullholmen och det bästa är att det finns där när helst man vill och kan åka dit.Mycket vackra bilder, första bilden "fototekniskt" genial.
    Hälsar motti

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails