tisdag 25 augusti 2009

Myskväll

Mopsen är rastad, räkningarna betalda, diskmaskinen tömd och fylld igen och kvällen är fortfarande ung. Maken är och springer ett lopp (25 varv på en löparbana !!!) så det är jag och Gösta ikväll. Nu skall vi dricka te, bada fotbad och titta på "En ung Jane Austen". Underbar film som jag givetvis sett innan...



Rabarber- och gräddte är min favorit näst efter Södermalmsblandningen. Den är riktigt god! Visste ni att den kom till av misstag?


Så här glad är Gösta över att få dricka te och titta på romantisk film! Imorgon kommer Lussebullen (E kallar henne det. Inte för att hon ser ut som en bulle men det är lite sött så jag fortsätter) på Evening-Tea. Vi skall boka Londonresan! Den 3 december bär det av!

4 kommentarer:

  1. Haa! Du ska också till London! Tack snälla du för tipsen! Låter alldlesen underbart, måste se din tips!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Vi hörs,
    kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Låter helmysigt för en som bara dricker the!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Stackars Gösta, inte undra på att han är lite "fjollig" ibland. Längtar han månne till pappsen ska komma hem och brottas lite med honom.
    Annars ett härligt upplägg.
    Moderskapet

    SvaraRadera
  4. Helt ok för mig att heta lussebullen, kunde verkligen ha varit värre!!! tänk att vi har bokat london, jippi!!! och snart bär det av... i alla fall ganska snart! hoppas ni har en mysig helg, stooooor kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails