måndag 27 juli 2009

Kanelbullar



Jag lider av allvarlig bakabstinens! Inget att skoja om... Mamma, pappa och jag kör alla GI och det är således ingen bra idé att baka något. Ändå så längtar jag efter det sååå mycket! Nu faller det sig så att pappa, maken och hans familj skall ut och spela fotbollsgolf (?!) i eftermiddag. De skall ha fika med sig. Detta ger ju mig en ypperlig möjlighet att få baka lite. Det blev Kanelbullar! Det doftar underbart i hela huset och jag hoppas att de åker snart och tar bullarna med sig för annars kommer jag snart sätta tänderna i en...

2 kommentarer:

  1. Oj, nybakade kanelbullar... klarar du DET så har du sannerligen karaktär... Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Åh så gott det ser ut!! Vilka fina bilder! Hoppas du har en skön semester, men jag tycker att du kan komma hem snart, ta med dig sommaren då! kram från lussebullen

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glá!

Related Posts with Thumbnails