
Erik är inte hemma ikväll och jag är uttråkad! Övertalade Diddi att följa med på bio. Baserat på postern kan man ju tycka att det inte riktigt är en Mariafilm men jag har hört att den skall vara bra och Ryan Gosling är ju aldrig fel ;O)



Burken med Jellybeans köpte jag på Kulturresan till Tyskland förra veckan. Har ni smakat sådana? Otroligt goda!



På sista tiden har hela mitt "piff-sinne" varit i vila. Har inte känt för att blogga, piffa i hemmet eller fotografera. Sådana saker som jag normalt älskar att göra. Kom på i torsdags att det är första advent nästa helg och kände lite smått panik över att jag inte uppmärksammat detta mer. Brukar ju börja julpynta i början av november ;O)
Titta vad fina!!! Finstickade leggings i Pippi-mönster. Kan ha min jeanstunika/klänning till dessa. Måste nog beställa dem! Du hittar dem här.





Förra helgen var vi på Gullholmen! I stort sett hela släkten. Eriks familj och min familj. En underbar helg fylld av mat, promenader, spel, sovmornar och mys. Härligt!

Denna gamla byrån har vi fått av mamma och pappa. Den står på toaletten där nere och skall inhysa handdukar och liknande. Frågan är nu, skall den vara gammelrosa eller turkos?! Vad tycker ni?
