
Idag har vi varit på rally i skogarna utanför Tingsryd. Tyvärr inga avåkningar ;O) men kul ändå! Fixade kycklingsallad och pink lemonade till lunch. Smakade gott i skogen! Pappa grillar nu och snart skall vi se en film.
































Nyss hemkommen från ett underbart dygn på Klockaregården i Södra Mellby! Jättefint rum med en milsvid utsikt över Hanöbukten. Sov med balkongdörren öppen mot havet. Åt frukost i det fina växthuset i morse. Tack Erik!