

Har gjort mina första Macarons. Pilligt men värt besväret. Hittade mandelmjöl på Maxi så jag slapp mala själv. Dessa fick citronsmak på krämen emellan. Ganska nöjd faktiskt!
Nu skall jag göra Chokladmacarons med punschfyllning!





















Nyss hemkommen från ett underbart dygn på Klockaregården i Södra Mellby! Jättefint rum med en milsvid utsikt över Hanöbukten. Sov med balkongdörren öppen mot havet. Åt frukost i det fina växthuset i morse. Tack Erik!






Nu har jag anmält mig till en bildredigeringskurs i Photoshop på Fotografiska i Stockholm. Den börjar i oktober och kommer att lära mig grunderna i Photoshop. Skall bli kul att kunna börja använda det på allvar!
