


Det blev minsann sol och varmt nog att inta sillunchen på balkongen! Nu är vi proppmätta ;O)

Idag har det verkligen regnat en massa. Det har regnat så mycket att det droppat in på caféet. Har sålt bullar under sopsäckar idag för att inte kassaapparaten skulle få vatten i sig ;O)




Syster Yster är på besök! Vi har motionerat i hettan, ätit lax med hollandaise och sparris på balkongen, tittat på romantisk komedi och skall strax sooooova...








Igår fyllde jag 32! Blev firad ordentligt av maken med sång, frukost på sängen och en massa paket. Han hade bla. gjort denna LCHF-cheesecake till mig. Den var ljuvligt god! Dagen på caféet vill jag helst glömma. Slog någon slags försäljningsrekord igår. 30 luncher gjorde och serverade jag alldeles själv. Sjuk dag!
Oj, oj, oj vad jag har att göra om dagarna! Kul men jobbigt. Fram till midsommar är fulltecknat i almanackan på caféet. Cateringen i lördags gick mycket bra. Mannen som beställt det hela kom förbi idag och tackade så mycket för en underbar buffé. Kul! Tror det var mest på grund av kusin Annas piffiga uppläggning av salami, mortadella och kalkon ;O)




Idag är det Eriks namnsdag! Det firar vi med en liiiiten princesstårta.
Ett fotbad fick mig att stå ut med att titta på mestadelen av hockeymatchen igår.