





Jul på Liseberg var helt otroligt! Miljontals lampor och mys överallt! Var där med syster och kusin.
Vi hade jättemysigt trots att det var århundradets kallaste dag... Detta skall jag göra till en jultradition. Så härligt!
Avslutade kvällen hemma hos Lotta med middag, vin och många skratt. Fick en underbar tavla av min kusin som hon målat.
Det är en oljemålning av Gösta som är helt otrolig! Ni skall få se den ikväll!
Tack för igår!Nu skall vi åka in till centralen och ställa av mina saker sedan blir det nog en tur till Haga.