



Covent Garden är nog min favoritdel av London, so far! Riktigt engelskt med små, annorlunda butiker, mycket julpynt, gatuartister och mysiga caféer här och där. Hit skall jag återvända!














Har varit ute en tur på stan. Hittat en julklapp till mamma och lite till mig själv såklart! Sitter på hotellet nu och skall äta lite lunch innan jag ger mig ut igen.




Min middag!


