

Jag gick, och jag gick, och jag gick... Till slut kom jag fram till Cath Kidstons butik på Marylebone High Street. Hittade skalet till iPhonen som jag ville ha plus två stycken julhanddukar. Mycket nöjd!


Har varit ute en tur på stan. Hittat en julklapp till mamma och lite till mig själv såklart! Sitter på hotellet nu och skall äta lite lunch innan jag ger mig ut igen.




Min middag!





Det ringde precis från "Halv åtta hos mig"!!! De ville ha med mig för inspelning nästa vecka. Blev först jätteglad och exalterad men kom sedan på att jag ju skall till London och dessutom har jag ingen som kan jobba för mig här. Inspelningarna tar ju en stor del av dagen och jag kan inte ha stängt här. Fan! Skulle vara så kul! Kanske nästa gång de spelar in i Stockholm...

Nu drar jag snart till Skåne! Kl 18 går tåget från Centralen. Imorgon blir det resa till Tyskland för shopping av vin. Halva släkten skall med! Skall bli mysigt att komma hem. Vi hörs i morgon när jag kommit tillbaka från Tyskland!
Ikväll är det date med Louise! Vi skall se Himlen är oskyldigt blå. Hoppas den är bra! Innan bion skall jag hämta ut Blossas julglögg på systemet. Middag blir det på Bistro Voltaire. Mysig kväll!