









Årets Hellaslopp är avklarat! Erik sprang milen på 40 minuter och 2 sekunder. Väldigt bra! När vi inte hejade på så satt Gösta och jag i skogsgläntan, mitt i solen, och drack Chai-te. Gott!

... men jag var bara tvungen! Detta är taget i Italien 1992 tror jag. Hon har blivit vackrare med åren!
Var uppe tidigt idag! Idag skall det levereras 1 cheesecake, 2 kladdkakor, 1 jordgubbstårta, 1 godistårta, 1 princesstårta, 1 hallonmoussetårta, 1 chokladmoussetårta, 1 smörgåstårta och småkakor. Mycket tårta blir det! jag slipper iallafall jobba resten av dagen. Det gör någon annan åt mig ;O)


Inviger mina vita Converse idag! Fotot blev ganska kul tycker jag, mina ben ser ut att vara 15 cm långa ;O)



Sitter vid datorn och surfar runt lite bland alla inspirerande bloggar... Har haft städning i bostadsrättsföreningen idag. Krattning av löv och grillning. Mysigt! Passade på att städa vinden också när det ändå fanns en container här. Det behövdes! Slängde en massa och gav bort en hel del till grannens dotter som är på väg att flytta hemifrån så småningom. Nu kan man faktiskt gå in i vårt vindsförråd och dansa vals om man vill. Vet inte varför man skulle vilja det, men bara tanken på att man kan göra det om lusten skulle falla över en gör mig glad. Det är sååå skönt att rensa och slänga!
Har varit på bio med maken ikväll! Vi såg Hämnden av Susanne Bier. Den var jättebra! Rekommenderas varmt!


Har precis varit och handlat! Sitter nu i soffan med tre satsumas och väntar på Greys Anatomy. Som jag längtat!

Ligger i sängen och tittar på foton från USA-resan i somras! Vi hade sååå kul och jag saknar det så himla mycket. Alla hotell, all god mat, vår gigantiska bil, alla häftiga städer, alla trevliga människor...ALLT!