



Startade gårdagen med champagnefrukost på XOXO på Rörstrandsgatan. Mamma bjöd mig och vi hade jättemysigt! Supergott!






Nu har vi varit duktiga och storstädat hela lägenheten! Skall gå och lägga mig strax. Lite varm choklad och nya IKEA-katalogen innan bara...



Nu har jag lagt in gurkor! 3 burkar blev det! En till pappa, en till lillasyster och en till mig (E tycker inte om ättiksgurka). Det har varit en underbar dag idag med hemmapiff och mys!
Denna kork köpte jag på en gammal bordell i Williams. Visst är den fin!






En gammal rullvagn från IKEA. Målade den vit och klädde skivan med rosa- och vitprickig vaxduk!

Min nya Kitchenaid! Den cremevita var slut så jag fick den rosa för samma pris. Är sååå nöjd med den!
Ett par av alla de bakformar jag har. Brukar fynda dessa på loppis!
De fina skyltarna med kakor på har jag köpt hos Me and Alice. Visst är de vackra!? Skall beställa några till tror jag.
Pastellfärgade marshmallows från USA!
Skåpet med min bakbokssamling står på caféet.





