



Har med tårar i ögonen kört förbi ca 20 loppisar på väg mot och genom Dalarna. Fick dock möjlighet att gå in på en i Vansbro. Hittade dock inget där...
Väl hemma igen försöker jag få tiden att gå medan VM i fotboll avslutas.






Var uppe vid 6 och gjorde tre smörgåstårtor. Efter det blev det frukost för att sedan bege sig vidare till IKEA. Golv och väggar är färdigkaklade på caféet. Har till och med hunnit med att röja undan efter hantverkaren. Nu blir det solen på balkongen!

Äntligen är den beställd! Min nya cremevita Kitchenaid är på väg. Jättebra pris just nu på Komplett.se. 3036 kr exkl. moms! Kommer att bli så bra på caféet! Hoppas den kommer snabbt.
Sitter och funderar över tapeter till caféet. Vad tror ni om denna? Ur Duros Gammalsvenska kollektion.